Hemma!

Kom hem för 1½ timme sen. Har snackat med fanny och fixat lite grejer. De blir att jag sover hos Fanny. Imorgon ska vi fara och bada också, azuum!:D Och på söndag förmiddag kanske vi åker till Fannys landställe och fiskar. Sen åker vi hem på kvällen! Asnice ju! Och nej, jag ska inte va med sebbe i helgen!!
På måndag drar jag till Towa och sover hos henne. Kommer hem på torsdagen, men ska dra nästan lika snabbt. Ska packa på torsdag kväll. För på fredag förmiddag drar jag till Lilly och då ska vi dra ut och tälta hela helgen! Nice !:D
Ska bara fixa mat nu och sen drar jag till Fanny.
Uppdateringen kommer inte va så bra
2011-07-15 @ 21:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0