Fanny & Jonna, jag älskar er!

Kom nästa precis hem med Fanny. Hon ska sova här tills imorgon. Vi hade sjukt kul hemma hos Jonna. Hon visade oss runt och hon visade bräckeskolan och sa vilka vänner hon hade fått & massa sånt. Men hon snackade även med oss om råd och sånt. Hon mår ju fortfarande dåligt och sånt. Men iallafall så gick vi hem till Jonna efter det och åt lite mat som hennes pappa hade gjort. Jätte gott faktiskt. Sen så gick vi till bashuset och badade, jätte roligt! Satt på restaurangen på bashuset och åt strips. Och just när vi håller på & äter så kommer Isadora, Ellen & agnes (jonnas kompisar från bräcke'' in på restaurangen och sätter sig bredvid Jonna & snackar med henne. Jonna presenterar även oss för Isadora, Ellen & Agnes. Tjejerna verkade vara jätte snälla faktiskt :) men det är Jonnas kompisar, Inte mina & fannys. Men sen gick vi hem till Jonna igen och kollade på film. Sen efter det så gick vi ut och solade på gården utanför Jonna, jätte skönt faktiskt! Sen gick vi in och bara snackade massa skit!:D
Men sen skulle jag & Fannnnnyyyy tyvärr hem. Vi kramade om Jonna & sa hejdå.
Nu ska fanny sova hos mig :)
en bild från när vi var hos jonna :)
2011-04-27 @ 21:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0